2012. október 4., csütörtök

Visszatértem :)

Most, hogy már egy év is eltelt mióta utoljára írtam, úgy döntöttem folytatom. Az élet nem állt meg nálunk, sőt új élet érkezett :). Ezalatt az idő alatt is folyamatosan alkottam - ahogy az időm engedte - de már sokkal kevesebbet. Most következzen pár dolog, ami ebben az időszakban "született" a varrógépem és a merkelőtűm nyomán.

Patchwork labdák ajándékba

patchwork labdák, mint karácsonyi díszek :)

könyvborítók a karácsonyra

hazajött az angyalkás RR :)

befejeztem az EMS free projektet, keretezésre várnak a virágok

hazajött a madáretetős RR kendőm is, még nem tudom mi lesz belőle

ATI mini ABC és zöldséges :)

Anna mei-tai-ja

a fiam kalóz akart lenni a farsangon, így varrtam neki egy jelmezt, azóta is rendszeresen beöltözik kalóznak

illatos eprek Tildától, a húsvéti vásárra mentek

papírzsepi tartó, szintén a húsvéti vásárra mentek

papírzsepitartó fellógatva :) 100-as csomag belefér

Anna születése után, volt egy nagy, egész éven át tartó feladatom. A fiam óvodájának készítettem egy öltöztethető évszakfát, amelyen a gyerekek cserélgetni tudják az évszaknak megfelelően a díszeket. Sajnos a fotózással elmaradtam, de majd pótolom egy teljes hozzászólással. Itt most a nyári díszek egy részét mutatom: lepkék, madarak és 30 db páros cseresznye :)



Atikám kis barátnőjének készült a szülinapjára ajándéknak egy LILA! mütyürtartó
Anna szülinapi ruhája, rózsaszín kockás zefírből és természetesen kihímezve :) 







































 
Sajnos a válogatás nem teljes mert több dolgot nem fotóztam mielőtt elajándékoztam őket. De majd pótolom :).  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése